Unsere Kunden-Websites

Von uns erstellte Websites:

aqua-medic.de
design | advanced workflow | maintenance service

robertsron.pl
design | service

afloscrew.com
design | advanced workflow | maintenance service

bowenpolska.pl
design | advanced workflow | maintenance service

fizjo-terapie.pl
design | workflow | maintenance service

anaj.pl
design | workflow | maintenance service

papillo-terapia.pl
design

Kurze Business-Websites:
impre-house.pl
fmteam.pl
audioekspert.com.pl

Logo artmack Agencja Reklamowa/Advertising agency/Werbeagentur

Über uns: Das Unternehmen wurde 1995 auf Initiative von Krzysztof Kalet, einem erfahrenen Druckerspezialisten, Vater von Michał Kalet – dem Eigentümer – gegründet.

Starke familiäre Wurzeln im Druck und in der Ausbildung haben unser Unternehmen als zuverlässigen Berater im Bereich Druck und Druckvorstufe etabliert.

Derzeit bietet das Unternehmen Dienstleistungen in vielen Bereichen an, die mit Werbung zu tun haben, z. B. Grafikdesign, Werbefotografie, Werbefilme, Marketingberatung, ATL-Werbeaktivitäten, Druck, Domains und Hosting.

  • .:artmack
  • Über uns
  • Kunden
  • Portfolio
  • Kontakt
  • DE
    • PL
    • ENG
2021 © .:artmack - All Rights Reserved
logo artmack białe
logo artmack outline
  • .:
  • ÜBER UNS
  • KUNDEN
    • Findet Nemo
    • Ahoi, da auf dem Lastkahn
  • PORTFOLIO
  • KONTAKT
  • DE
    • PL
    • ENG
<?php echo pulse_output(); ?>

Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji?

Januar 7, 2021
-
Know-how by artmack
2 Min Read

Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji?

Czym jest brief reklamowy?

Jest to dokument, który zawiera wytyczne klienta użyteczne w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Informacje dotyczą oczekiwań klienta względem kampanii, celu, czasu trwania działań promocyjnych oraz wielu ważnych kwestii, o których firmy często zapominają.

Jak powinien wyglądać brief reklamowy ( podstawa, wersja skrócona):

1. Wprowadź nas w swój produkt, opisz kim jesteś, czym się zajmuje twoja firma, jaka jest jej misja, jaka branża, oraz jaka jest twoja konkurencja.

2. Grupa docelowa ( target, potencjalni klienci) Pamiętaj, że to ty znasz swój produkt najlepiej i tylko ty wiesz do kogo powinien trafić. Spróbuj jak najlepiej powiązać swój produkt z klientem ( cechy demograficzne, zainteresowania) . 

3. Zastanów się jaki jest cel reklamy.  Chcesz zrealizować kampanię , której mierzalnym czynnikiem będzie konwersja w postaci sprzedaży konkretnego produktu czy też chcesz pokazać swoją ofertę na rynku budując wizerunek swojej firmy. Te kwestie decydują bowiem o doborze narzędzi, które zostaną wykorzystane w promocji Twojego produktu.

4. Teraz zastanów się co wyróżnia Twój produkt na rynku? Jakie daje korzyści , dlaczego klienci mogą być nim zainteresowani i jakie jest jego przesłanie. Stwórz mini analize SWOT i znajdz mocne i słabe strony produktu.

5. Zastanów się czego oczekujesz od samej agencji? Ustal swoje cele, przedstaw dostępny budżet, zaproponuj rodzaj współpracy.

Dlaczego poprawnie zbudowany Brief jest tak ważny?

Przede wszystkim dlatego, że ułatwia komunikację z klientem. Nie trzeba po dziesięć razy pisać, dzwonić, wypytywać o szczegóły. Otrzymując gotowy Brief jako osoba odpowiedzialna za przygotowanie oferty może sporządzić ją zgodnie z załączonymi wytycznymi. Dopiero po przygotowaniu pierwszej wersji następuje odpowiedź zwrotna i rozpoczyna się dalsza komunikacja.

Jeśli nadal masz wątpliwości jak powinien wyglądać Twój brief- napisz/zadzwoń do nas zrobimy go wspólnie : [email protected]

 

PREVIOUS POST
Misja firmy, to więcej niż pusty slogan.
NEXT POST
Loga znanych marek odtworzone z pamięci
Unsere Adresse
Logo artmack Werbeagentur

Czereśniowa 1, 62-051 Wiry (in der Nähe von Posen), Tel. +48 661-11-81-81, E-Mail: [email protected]

Wir bieten an:

Die Entwicklung von Werbeaktivitäten für Ihre Dienstleistungen oder Waren. Wir planen Werbe- und Marketingstrategien. Wir entwerfen und implementieren Ideen für die Präsentation Ihres Unternehmens, Ihrer Dienstleistungen und Ihrer Marke.

Kontakt-Telefon:



Schreib uns:
[email protected]
.:artmack to: Agencja Reklamowa i Marketingowa | Agencja Fotograficzna | Drukarnia | Domeny i hosting
© 2021 Michał i Agnieszka Kalet. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji? - .: artmack | Idee Design Druck