Our Clients websites

Websites created by us:

aqua-medic.de
design | advanced workflow | maintenance service

robertsron.pl
design | service

afloscrew.com
design | advanced workflow | maintenance service

bowenpolska.pl
design | advanced workflow | maintenance service

fizjo-terapie.pl
design | workflow | maintenance service

anaj.pl
design | workflow | maintenance service

papillo-terapia.pl
design

Short business websites:
impre-house.pl
fmteam.pl
audioekspert.com.pl

Logo artmack Agencja Reklamowa/Advertising agency/Werbeagentur

About us: The company was founded in 1995 at the initiative of Krzysztof Kalet, an experienced printer specialist, father of Michał Kalet – the owner.

Strong family roots in printing and education have established our company as a reliable advisor in the field of printing and printing prepress.

Currently, the company provides services on many areas related to advertising, such as: graphic desiadvertising photography, advertising films, marketing consulting, ATL advertising activities, printing, domains and hosting.

  • ENG
    • PL
    • GER
2021 © .:artmack - All Rights Reserved
logo artmack białe
logo artmack outline
  • .:
  • ABOUT
  • CLIENTS
    • Finding Nemo
    • Fair winds and following seas!
    • Warm … warmer …
    • Extra virgin
    • For Google
    • Enjoy your… sweets
    • Morgan Motor
    • Safety first!
    • Health touch
    • A temple of beauty
    • Suit, but different
    • I love freedom
    • One expresso, please!
    • Theiling GmbH
    • Your (New) Company
  • PORTFOLIO
  • CONTACT
  • ENG
    • PL
    • GER
<?php echo pulse_output(); ?>

Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji?

January 7, 2021
-
Know-how by artmack
2 Min Read

Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji?

Czym jest brief reklamowy?

Jest to dokument, który zawiera wytyczne klienta użyteczne w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Informacje dotyczą oczekiwań klienta względem kampanii, celu, czasu trwania działań promocyjnych oraz wielu ważnych kwestii, o których firmy często zapominają.

Jak powinien wyglądać brief reklamowy ( podstawa, wersja skrócona):

1. Wprowadź nas w swój produkt, opisz kim jesteś, czym się zajmuje twoja firma, jaka jest jej misja, jaka branża, oraz jaka jest twoja konkurencja.

2. Grupa docelowa ( target, potencjalni klienci) Pamiętaj, że to ty znasz swój produkt najlepiej i tylko ty wiesz do kogo powinien trafić. Spróbuj jak najlepiej powiązać swój produkt z klientem ( cechy demograficzne, zainteresowania) . 

3. Zastanów się jaki jest cel reklamy.  Chcesz zrealizować kampanię , której mierzalnym czynnikiem będzie konwersja w postaci sprzedaży konkretnego produktu czy też chcesz pokazać swoją ofertę na rynku budując wizerunek swojej firmy. Te kwestie decydują bowiem o doborze narzędzi, które zostaną wykorzystane w promocji Twojego produktu.

4. Teraz zastanów się co wyróżnia Twój produkt na rynku? Jakie daje korzyści , dlaczego klienci mogą być nim zainteresowani i jakie jest jego przesłanie. Stwórz mini analize SWOT i znajdz mocne i słabe strony produktu.

5. Zastanów się czego oczekujesz od samej agencji? Ustal swoje cele, przedstaw dostępny budżet, zaproponuj rodzaj współpracy.

Dlaczego poprawnie zbudowany Brief jest tak ważny?

Przede wszystkim dlatego, że ułatwia komunikację z klientem. Nie trzeba po dziesięć razy pisać, dzwonić, wypytywać o szczegóły. Otrzymując gotowy Brief jako osoba odpowiedzialna za przygotowanie oferty może sporządzić ją zgodnie z załączonymi wytycznymi. Dopiero po przygotowaniu pierwszej wersji następuje odpowiedź zwrotna i rozpoczyna się dalsza komunikacja.

Jeśli nadal masz wątpliwości jak powinien wyglądać Twój brief- napisz/zadzwoń do nas zrobimy go wspólnie : [email protected]

 

PREVIOUS POST
Misja firmy, to więcej niż pusty slogan.
NEXT POST
Loga znanych marek odtworzone z pamięci
Our address
Logo artmack Advertising Agency

Czeresniowa Street 1, 62-051 Wiry (near Poznan) Poland, phone. +48 605-320-456 lub 661-11-81-81, mail: [email protected]

We offer:

We develop advertising activities for your services or goods. We plan an advertising and marketing strategy. We design and implement ideas for the presentation of your company, services and brand.

Contact phone:



Write to us:
[email protected]
.:artmack to: Agencja Reklamowa i Marketingowa | Agencja Fotograficzna | Drukarnia | Domeny i hosting
© 2021 Michał i Agnieszka Kalet. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji? - .:artmack | Pomysł Projekt Druk