Our Clients websites

Websites created by us:

aqua-medic.de
design | advanced workflow | maintenance service

robertsron.pl
design | service

afloscrew.com
design | advanced workflow | maintenance service

bowenpolska.pl
design | advanced workflow | maintenance service

fizjo-terapie.pl
design | workflow | maintenance service

anaj.pl
design | workflow | maintenance service

papillo-terapia.pl
design

Short business websites:
impre-house.pl
fmteam.pl
audioekspert.com.pl

Logo artmack Agencja Reklamowa/Advertising agency/Werbeagentur

About us: The company was founded in 1995 at the initiative of Krzysztof Kalet, an experienced printer specialist, father of Michał Kalet – the owner.

Strong family roots in printing and education have established our company as a reliable advisor in the field of printing and printing prepress.

Currently, the company provides services on many areas related to advertising, such as: graphic desiadvertising photography, advertising films, marketing consulting, ATL advertising activities, printing, domains and hosting.

  • ENG
    • PL
    • GER
2021 © .:artmack - All Rights Reserved
logo artmack białe
logo artmack outline
  • .:
  • ABOUT
  • CLIENTS
    • Finding Nemo
    • Fair winds and following seas!
    • Warm … warmer …
    • Extra virgin
    • For Google
    • Enjoy your… sweets
    • Morgan Motor
    • Safety first!
    • Health touch
    • A temple of beauty
    • Suit, but different
    • I love freedom
    • One expresso, please!
    • Theiling GmbH
    • Your (New) Company
  • PORTFOLIO
  • CONTACT
  • ENG
    • PL
    • GER
<?php echo pulse_output(); ?>

Misja firmy, to więcej niż pusty slogan.

January 7, 2021
-
Know-how by artmack
3 Min Read

Misja firmy, to więcej niż pusty slogan.

Czym jest misja firmy?

Misja firmy to uzasadnienie jej istnienia, powód dla którego została stworzona, to jej credo. Misja to drogowskaz dla pracowników i szefa, kierunek dążeń przedsiębiorstwa. Pokazuje ona istotę istnienia biznesu, filozofię jego funkcjonowania, wartości którymi się kieruje. Misja kształtuje strategię rozwoju oraz sposób zarządzania, powinna ona wyróżniać Twoją firmę na tle konkurencji.

Czy brak misji jest dużym błędem?  Tak, to realna groźba stagnacji, utknięcia w martwym punkcie, braku rozwoju firmy.

Jak sforumułować misję firmy? Pomocne będą odpowiedzi na pytania:

Czym jest moja firma?

Czym powinna być?

Jaki jest jej cel?

Co stara się zrobić moja firma?

Komu służy?

Od kogo lub czego jest zależna?

Po co istnieje i co wnosi?

To nie jest łatwe zadanie, możemy Tobie w tym pomóc wystarczy do nas napisać [email protected], jeśli jednak podejmiesz się samodzielnie je wykonać to pamiętaj , że w opisie misji firmy znajdować powinny się elementy odnoszące się do :

  • produktów
  • pracowników
  • lojalności 
  • klientów
  • technologii
  • filozofii
  • rozwoju
  • wizerunku
  • sposobu na przetrwanie
  • pozycji firmy

Najlepiej nie zaczynaj od : “ misją firmy jest… “ – zostaw to na koniec.

  1. Przemyśl jak wszystko się zaczęło, co było ważne, czego już dokonałeś
  2. Co chciałeś osiągnąć zakładając firmę?
  3. Uwzględnij otoczenie firmy, środowisko w którym ona funkcjonuje, związane z tym szanse i zagrożenia.
  4. Pamiętaj o zasobach firmy: ludziach, technologii, pieniądzach.

Kiedy już powstanie credo Twojej firmy, zyskasz elementy które pomogą stworzyć Tobie silny biznes.

Będzie to :

Kierunek – pomoże określić strategiczne cele i szczegółowe zadania dla ciebie i pracowników

Stabilizacja– dzięki określonej jasno misji klienci i pracownicy zyskują pewność, że firma zmienia się tylko w pewnych określonych przez misję ramach.

Wiarygodność– jeśli misja Twojej firmy jest zgodna z tym co rzeczywiście robisz, zwiększysz wartość firmy w oczach klientów oraz pracowników

Integracja i motywacja – jeśli misja Twojej firmy zgodna będzie z głębokimi wartościami i przekonaniami pracowników, będą oni współpracowali i pomogą firmie rosnąć. Misja łączy pracowników. Powinna być ambitna i skłaniać ludzi, by osiągali więcej, niż wydawało im się to możliwe.

Struktura i innowacje– pokaż w misji dla kogo to robisz , w jaki sposób i dlaczego to ważne, pokaż co różni Cię od konkurencji.

Normy– określając wartości i cele, pokazujesz jakimi zasadami się kierujesz

Promocja– doskonałym miejscem na wpisanie swojej misji firmy i utrwalenie określonego wizerunku jej jest zakładka “ o nas” na twojej stronie internetowej.

Misja firmy – przykłady:

Według „The Economist” misja Steve’a Jobsa dla Apple w 1980 roku brzmiała:

„Przyczynić się do rozwoju świata, tworząc narzędzia dla umysłu, które wspierają ludzkość”.

Po śmierci Jobsa , Tim Cook, dyrektor generalny Apple sformułował misję jako: dostarczanie klientom najlepszych wrażeń dzięki innowacyjnemu sprzętowi, oprogramowaniu i usługom”.

„Misją firmy Microsoft jest zapewnienie każdemu człowiekowi i każdej organizacji na świecie możliwości, dzięki którym uda im się osiągnąć więcej”.

Misja firmy Google: „Misją naszej firmy jest uporządkowanie światowych zasobów informacji, tak by stały się powszechnie dostępne i użyteczne dla każdego”.

Misja firmy Facebook

„Wspieramy ludzi w budowaniu wspólnoty i łączeniu świata ze sobą”.

Czy już wiesz jaka będzie misja Twojej firmy?

Pamiętaj jeszcze o tym:

Jeśli właściciel firmy głosi, że chce dobrze dla swoich klientów, a swoim handlowcom wciąż powtarza, że mają sprzedać za wszelką cenę – to nigdy nie zrealizuje misji. Pracownicy powinni widzieć, jak sam ją realizujesz.

PREVIOUS POST
Objaśnienie pojęć ATL, BTL czy dzisiaj nadal są aktualne?
NEXT POST
Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji?
Our address
Logo artmack Advertising Agency

Czeresniowa Street 1, 62-051 Wiry (near Poznan) Poland, phone. +48 605-320-456 lub 661-11-81-81, mail: [email protected]

We offer:

We develop advertising activities for your services or goods. We plan an advertising and marketing strategy. We design and implement ideas for the presentation of your company, services and brand.

Contact phone:



Write to us:
[email protected]
.:artmack to: Agencja Reklamowa i Marketingowa | Agencja Fotograficzna | Drukarnia | Domeny i hosting
© 2021 Michał i Agnieszka Kalet. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Misja firmy, to więcej niż pusty slogan. - .:artmack | Pomysł Projekt Druk