Nasze Strony

Stworzone przez naszą firmę:

aqua-medic.de
design | advanced workflow | maintenance service

robertsron.pl
design | service

afloscrew.com
design | advanced workflow | maintenance service

bowenpolska.pl
design | advanced workflow | maintenance service

fizjo-terapie.pl
design | workflow | maintenance service

anaj.pl
design | workflow | maintenance service

papillo-terapia.pl
design

Strony wizytówkowe:
impre-house.pl
fmteam.pl
audioekspert.com.pl

Logo artmack Agencja Reklamowa/Advertising agency/Werbeagentur

O nas: Firma powstała w 1995 r. z inicjatywy, doświadczonego fachowca zawodu drukarza, Krzysztofa Kalet, ojca Michała Kalet – właściciela.

Mocne rodzinne korzenie poligraficzne i wykształcenie, ugruntowały naszą firmę jako rzetelnego doradcę w dziedzinie druku i przygotowania do druku.

Obecnie firma świadczy usługi na wielu płaszczyznach związanych z reklamą, takich jak: projektowanie graficzne, fotografia reklamowa, filmy reklamowe, doradztwo marketingowe, działania reklamowe ATL, druk, domeny i hosting.

  • .:artmack
  • O NAS
  • KLIENCI
  • PORTFOLIO
  • KNOW-HOW
  • KONTAKT
  • PL
    • DE
    • ENG
2021 © .:artmack - All Rights Reserved
logo artmack białe
logo Agencji reklamowej .:artmack wersja outline
  • .:
  • O NAS
  • KLIENCI
    • Gdzie jest Nemo?
    • Stopy wody pod kilem
    • Ciepło… cieplej…
    • Z pierwszego tłoczenia
    • Morgan.
    • Regionalne pyszności
    • Grow with Google
    • Bo liczy się bezpieczeństwo
    • Zdrowie w dotyku
    • Idea Piękna
    • Garnitur, ale inaczej
    • Wolność kocham!
    • Na głęboką wodę
    • Twoja (Nowa) Firma
    • A dla mnie espresso
  • PORTFOLIO
  • KNOW-HOW
  • TEL
  • PL
    • DE
    • ENG
<?php echo pulse_output(); ?>

Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji?

7 stycznia, 2021
-
Know-how by artmack
2 Min Read

Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji?

Czym jest brief reklamowy?

Jest to dokument, który zawiera wytyczne klienta użyteczne w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Informacje dotyczą oczekiwań klienta względem kampanii, celu, czasu trwania działań promocyjnych oraz wielu ważnych kwestii, o których firmy często zapominają.

Jak powinien wyglądać brief reklamowy ( podstawa, wersja skrócona):

1. Wprowadź nas w swój produkt, opisz kim jesteś, czym się zajmuje twoja firma, jaka jest jej misja, jaka branża, oraz jaka jest twoja konkurencja.

2. Grupa docelowa ( target, potencjalni klienci) Pamiętaj, że to ty znasz swój produkt najlepiej i tylko ty wiesz do kogo powinien trafić. Spróbuj jak najlepiej powiązać swój produkt z klientem ( cechy demograficzne, zainteresowania) . 

3. Zastanów się jaki jest cel reklamy.  Chcesz zrealizować kampanię , której mierzalnym czynnikiem będzie konwersja w postaci sprzedaży konkretnego produktu czy też chcesz pokazać swoją ofertę na rynku budując wizerunek swojej firmy. Te kwestie decydują bowiem o doborze narzędzi, które zostaną wykorzystane w promocji Twojego produktu.

4. Teraz zastanów się co wyróżnia Twój produkt na rynku? Jakie daje korzyści , dlaczego klienci mogą być nim zainteresowani i jakie jest jego przesłanie. Stwórz mini analize SWOT i znajdz mocne i słabe strony produktu.

5. Zastanów się czego oczekujesz od samej agencji? Ustal swoje cele, przedstaw dostępny budżet, zaproponuj rodzaj współpracy.

Dlaczego poprawnie zbudowany Brief jest tak ważny?

Przede wszystkim dlatego, że ułatwia komunikację z klientem. Nie trzeba po dziesięć razy pisać, dzwonić, wypytywać o szczegóły. Otrzymując gotowy Brief jako osoba odpowiedzialna za przygotowanie oferty może sporządzić ją zgodnie z załączonymi wytycznymi. Dopiero po przygotowaniu pierwszej wersji następuje odpowiedź zwrotna i rozpoczyna się dalsza komunikacja.

Jeśli nadal masz wątpliwości jak powinien wyglądać Twój brief- napisz/zadzwoń do nas zrobimy go wspólnie : [email protected]

 

PREVIOUS POST
Misja firmy, to więcej niż pusty slogan.
NEXT POST
Loga znanych marek odtworzone z pamięci
Nasz adres
Logo artmack Agencji Reklamowej

Czereśniowa 1, 62-051 Wiry (k/ Poznania), tel. 605-320-456 lub 661-11-81-81, mail: [email protected]

Oferujemy:

Opracowujemy działania reklamowe Twoich usług lub towarów. Planujemy strategię reklamową i marketingową. Projektujemy i realizujemy pomysły na prezentację Twojej firmy, usług i marki.

Kontakt tel.:



Napisz do nas:
[email protected]
.:artmack to: Agencja Reklamowa i Marketingowa | Agencja Fotograficzna | Drukarnia | Domeny i hosting
© 2021 Michał i Agnieszka Kalet. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności
Jak poprawnie napisać brief reklamowy dla agencji? - .:artmack | Pomysł Projekt Druk